
Salut!
- Aşa este! Comanda de mâncare nu se mai plasează telefonic!
NetPizza.ro foloseşte metodele siteurilor mari europene unde
comenzile se plasează exclusiv online
, prinparcurgerea procesului de comandă
de pe site (prima dată se alege adresa de livrare, după care apar numai acele restaurante care livrează la adresa respectivă, astfel ajutând cumpărătorii în găsirea furnizorilor adecvaţi).- Pe NetPizza.ro comenzile nu se preiau telefonic! Conform obiceiurilor din majoritatea ţărilor europene, onlineul se foloseşte şi în cazul livrărilor de mâncare.
În cazul în care nu ai primit confirmare telefonică de la restaurantul furnizor ales, şi vrei să te informezi în legătură cu starea comenzii (de exemplu ai dori să ştii exact când ajunge mâncarea), poţi verifica şi suna direct la restaurantul furnizor, numărul lor de telefon găseşti în emailul de confirmare a comenzii, ce ţi-am trimis la adresa ta de email.
- Pe NetPizza.ro comenzile nu se preiau nici prin email! (comenzile se plasează numai prin
parcurgerea procesului de comandă
de pe site)
Pentru a ne trimite un email, pentru a ne contacta în legătură cu orice alt subiect, parteneriat etc. poţi să ne trimiţi mail pe sau folosind următorul formular de trimitere mesaje:
Dispecerat NetPizza
Sistemul NetPizza este un sistem închis de trimitere a comenzilor, comenzile se trimit în mod automat către restaurantele partenere, dispeceratul NetPizza intervine numai în cazul problemelor tehnice de preluare a comenzii de către restaurant. Comenzile se plasează numai online, prin parcurgerea procesului de comandă de pe site (nu prin email şi nu prin telefon).
Pentru orice alte probleme puteţi să ne sunaţi sau să ne scrieţi email.
ORAR DISPECERAT: | De luni până vineri: 11:00-23:00 |
Telefon: | ---- |
E-mail: | -----ATENŢIE! Adresa acesta de email nu se foloseşte pentru a comanda mâncare, comenzile se plasează exclusiv online, urmând procesul de comandă de pe site! |