Home - Livrare mâncare FAQ Cum comand? Cum plătesc? NetPizza pe mobil Blog Promovează pe siteul tău!

Întrebări frecvente

NetPizza - livrari - confidentialitatea datelor

Întrebări frecvente – FAQ



  1. De ce să comand ONLINE?
  2. Cum Comand?
  3. Cu ce se ocupă NetPizza.ro?
  4. Plătesc mai mult dacă comand prin Internet?
  5. Procedura de a comanda pe site
  6. Pot anula comanda mea?
  7. Probleme, reclamaţii
  8. Nimeni nu livrează la adresa mea?
  9. Ţi-ai uitat parola?
  10. Pot solicita factură dacă plătesc cu tichete de masă?


******************************************************************

1. De ce să comand ONLINE?


  • Pentru că timpul tău este preţios!
  • Telefonul nu sună ocupat!
  • Specifici o singură dată datele tale de contact ( a doua comandă merge şi mai rapid )
  • Ai preţurile, conţinutul fiecărui sortiment afişate
  • Poţi selecta în ritmul tău din oferta mai multor restaurante
  • Restaurantele şi pizzeriile ca şi toate firmele din zona ta apar şi dispar (poate lunar):

Când cauţi o informaţie generală pe internet de obicei ajunge să memorezi o singură adresă: google.com

Analog, când cauţi de mâncare pe internet ajunge să memorezi o singură adresă: NetPizza.ro şi ai acces la restaurantele care livrează pentru adresa ta.

2. Cum comand?


A comanda pe NetPizza e simplă ca “Bună Ziua!”



PAS1: Aleg adresa de livrare (localitatea) de pe hartă (apar în mod automat NUMAI restaurantele care livrează la mine)
PAS2: Aleg restaurantul/pizzeria mea favorită
PAS3: Aleg mâncarea, pizza pe care vreau să o comand selectând din meniul restaurantului
PAS4: Specific datele mele de contact şi AŞTEPT CURIERUL SĂ BATĂ LA UŞA MEA.

Pentru cei care au deja cont pe site (odată cu prima comandă plasată se crează automat şi contul lor), comanda pe NetPizza este şi mai simplă, ei pot plasa o comandă în câteva secunde!

Ei pur şi simplu se loghează în contul lor, aleg adresa de livare exactă deja definită!, aleg restaurantul şi mâncarea şi trimit comanda.

Ei nu mai fac înregistrarea având deja datele de contact deja specificate în cont.

3. Cu ce se ocupă NetPizza.ro?


NetPizza.ro este un portal care pune accesibil prin intermediul internetului serviciile mai multor restaurante care livrează la domiciliu. Cu ajutorul serviciului poţi comanda mâncarea ta preferată de la oricare dintre restaurantele care fac parte din sistemul nostru. Noi transmitem comanda ta către restaurantul respectiv pe cale electronică.Mâncarea se pregăteşte şi se livrează de către unul din partenerii noştri la adresa specificată de tine. Modalitatea de contactare a restaurantului partener îţi vom comunica odată cu completarea comenzii tale.

4. Plătesc mai mult dacă comand prin Internet?


NU. Serviciul va costa atât cât ai plăti şi în cazul comenzii prin telefon sau la faţa locului. În plus, vei beneficia de toate promoţiile aplicate de restaurantele partenere sau NetPizza în momentul respectiv.

5. Procedura de a comanda pe site



De ce trebuie să mă înregistrez pe site?

Înregistrarea este necesară pentru ca mâncarea comandată să poată fi livrată la tine acasă într-un mod eficient. Datele obligatorii trebuie specificate nu numai în cazul comenzilor prin internet ci şi în cazul comenzilor telefonice sau personale.

De unde pot afla numărul de telefon al restaurantului, pizzeriei?

Numărul de telefon îţi vom trimite imediat după comanda ta finalizată, în emailul care confirmă comanda. Numărul de telefon al restaurantului respectiv vom afişa şi pe partea dreaptă a primei pagini de după logarea pe site, în blocul informaţional 'Ultima comandă'. (Sau vei putea afla şi urmărind comanda cu codul AWB ce vei primi la sfârşitul procesului de comandă.)

În cât timp se livrează comanda mea?

În cazul livrării la domiciliu a mâncărurilor comanda ta va fi onorată cât mai repede posibil în termenul de livrare specificat de restaurantul respectiv pentru zona ta. Acest termen se calculează începând cu deschiderea restaurantului sau începând cu finalizarea comenzii tale.

Cum semnalez cerinţa mea specială?

Cerinţele tale speciale trebuie semnalate pe pagina de verificare/confirmare a comenzii în rubrica 'Observaţii'. (Ponturi: dacă specifici observaţia ta în rubrica facturării cu TVA, aceasta va fi memorată de sistem şi o vei putea folosi şi data următoare).

De unde ştiu că am reuşit să finalizez cu succes comanda?

Finalizarea comenzii se poate verifica cel mai simplu şi în mod sigur prin vizualizarea blocului informaţional 'Ultima comandă', care apare pe partea dreaptă a primei pagini de după logarea în sistem.

Nu am primit emailul de confirmare a comenzii

Dacă ai finalizat cu succes comanda ta şi ai specificat o adresă de email corectă şi validă, trimiterea emailului de confirmare se întâmplă automat. După trimiterea emailului de către NetPizza, acesta va trece în drumul său către căsuţa ta poştală prin multe “noduri” de pe internet. Din această cauză, după trimiterea emailului nu putem controla când ajunge exact în căsuţa ta poştală. În unele sisteme există şi posibilitatea ca emailul de confirmare să fie aruncat în folderul Spam, deci în cazul neprimirii este recomandat să verifici şi acolo. În cazul acesta emailul se marchează ca fiind ‘Not Spam’ şi pentru ca să nu să mai întâmple este recomandat să adaugi la contactele tale şi adresa noastră de email office@netpizza.ro.

Yahoo: Cei care au adrese de email la Yahoo de exemplu, după selectarea emailului se apasă butonul „Not Spam” pentru ca emailul respectiv sa nu fie categorizat spam în mod automat. (pentru adăugarea adresei noastre de email netpizza la contactele tale, în Yahoo există butonul „Contacts + Add”)

Outlook: În Outlook Express se dă click dreapta cu mouse-ul pe emailul respectiv şi se alege „Add sender to Address Book”

Din cauzele mai sus amintite finalizarea comenzii cel mai sigur se verifica prin vizualizarea blocului informaţional 'Ultima comandă', care apare pe partea dreaptă a primei pagini de după logarea pe NetPizza.ro .

6. Pot anula comanda mea?


În cazul comenzilor de mâncăruri, comanda poate fi anulată numai dacă semnalezi acest lucru restaurantului furnizor sau dispeceratului NetPizza.ro în termen de 5 minute de la finalizarea comenzii.

7. Probleme, reclamaţii



Livrarea întârzie

Te-am ruga să tratezi în mod flexibil termenul de livrare specificat, în limita a 5-10 minute. Din experienţă ştim că întârzierea din cauza condiţiilor nefavorabile meteo sau a condiţiilor din trafic este firească. Această întârziere poate ajunge şi la cca 10-20 minute. În cazul unei întârzieri mai mari restaurantul furnizor este obligat să informeze consumatorul despre acest lucru. Despre starea comenzii te poţi informa folosind şi codul AWB primit în emailul de confirmare şi afişat şi la sfârşitul procesului de comandă. Urmărirea comenzii poţi face pe pagina principală NetPizza.ro. Pe de altă parte vei putea primi în scurt timp informaţii despre situaţia comenzii tale şi sunând la restaurantul furnizor sau la dispeceratul NetPizza.ro.

Unde se fac reclamaţiile?

În asemenea cazuri poţi apela cu încredere la dispeceratul nostru! Ei aşteaptă zilnic, între orele 11-23 prin email sau telefon mesajul tău. Trebuie ştiut şi faptul că emailurile nu se urmăresc în timp real, de aceea nici nu este posibil plasarea comenzilor prin email. Pentru plasarea comenzilor de mâncare se parcurge procesul de comandă de pe siteul NetPizza.ro, care este un proces în timp real, comanda fiind trimisă în câteva secunde la restaurantul furnizor, care confirmă preluarea comenzii. Despre confirmarea de către restaurant a preluării comenzii te poţi informa folosind codul AWB primit în emailul de confirmare şi afişat şi la sfârşitul procesului de comandă. Această urmărire a comenzii poţi face pe pagina principală NetPizza.ro.

La cine pot apela în caz de reclamaţii sau probleme nerezolvate?

Poţi apela cu încredere la dispeceratul nostru! Poţi discuta şi cu restaurantul furnizor prin nr. de telefon trimis în confirmarea comenzii. Ca ultimă soluţie îţi sfătuim vizitarea paginilor de pe internet ca: http://www.anpcnet.ro/ro/ http://www.protectia-consumatorilor.ro/reclamatii.php

De ce merită să daţi calificative restaurantelor?

Merită să daţi calificative serviciilor restaurantelor din cauză că în acest fel furnizaţi informaţii autentice celorlalţi vizitatori ai siteului, care vor folosi în viitor acest serviciu.La rândul lor calificativele date de ceilalţi vizitatori pot să te ajute în alegerea restaurantelor. Pot fi folositoare de exemplu calificativele asignate calităţii serviciilor, gustului mâncărurilor, comportamentului curierului sau promptitudinii la livrare.

8. Nimeni nu livrează la adresa mea?


Dacă ştii vreun restaurant, pizzerie bună cu livrare la domiciliu ce nu l-ai găsit la noi, te rugăm să ne transmiţi datele lor de contact, pagina lor web dacă există, ca să-l putem contacta în vederea inserării şi pe siteul nostru. Îţi mulţumim! Te vom anunţa de îndată ce serviciul respectiv va fi disponibil în localitatea ta.

9. Ţi-ai uitat parola?


În cazul acesta dă click pe linkul Ţi-ai uitat parola ' de pe pagina principală. Aici poţi specifica adresa ta de email, adresă la care vom trimite datele tale, necesare pentru logarea în sistem. Dacă nu poţi specifica adresa ta de email, apelează cu încredere la dispeceratul nostru prin email sau telefonic. Vezi datele de Contact.

10. Pot solicita factură dacă plătesc cu tichete de masă?


Tichetele de masă sunt oferite de către firme angajaţilor, numai persoanele fizice pot cumpăra bunuri cu aceste tichete pentru uzul lor personal. Din această cauză ei nu pot solicita factură, tichetele reprezentând o valoare neimpozabilă, primită de la angajator. În caz contrar, dacă ar primi factură pe numele unei persoane juridice / acesta fiind o cheltuială / ar micşora venitul impozabil al respectivei persoane juridice.



Miercurea Ciuc Brașov Odorheiu Secuiesc Sibiu Târgu Mureș Timișoara Ilfov: Pantelimon Dobroești Voluntari Otopeni
București-Sector1 București-Sector2 București-Sector3 București-Sector4 București-Sector5 București-Sector6 Alte orașe...

Introdu adresa ta de email şi sistemul îţi trimite un email cu datele de logare!